CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 19, 2012

MSS 2012














Saya tak minat motor. Bahkan saya tak suka motor. Tapi biasalah yang kita tak suka tu lah yang kita akan dapat. Bos saya cakap, motorsport is a very small yet demanding field, if you want to go far, develop your interest! Walaupun baru 3 bulan saya kat sini, bila pergi mana-mana event biasanya akan jumpa org yang sama. Yes it is a very small field. So far banyak juga jumpa artis. Saya jumpa Dato'K, Jejai & Fasha, Fauziah latiff masa di MSS race ni. This event remarks, first time saya masuk kat pitt & paddock village. Tempat dimana riders & racer yg hensemhensem lepak, makan, warmup & tukar baju. Tempat yang kalau you bukan crew, beribu jugak la harga pass untuk masuk tempat ni. Bila saya fikir balik, Ramai orang sanggup bayar beribu untuk duduk kat grandstand, saya free free dapat pass masuk pitt dan main di podium yang jauh lebih best dari grandstand. Bubu pon dapat parking khas belakang pitt. Ramai orang nak berada di tempat saya, tapi saya mengeluh pula.So masih ta bersyukur lagi ke Sabya?

Nota Kaki : Alhamdulillah saya bersyukur dengan kerjaya rezeki yang Allah dah aturkan untuk saya.  MOTO GP 2012 nanti kita ke Sepang lagi!

0 comments: