CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 3, 2012

bolabola






Niat di hati malam ambang hari pekerja tu aku na celebrate kat karaoke. Sebagai makluman ini tahun pertama aku dapat gelaran pekerja selepas meninggalkan alam student. Jadi dia punya excited nak sambut kedatangan hari pekerja tu lain macam sikit. Mana tau tahun depan aku da jadi bos ta dapat celebrate hari pekerja lagi  Ehhh. Gigih je aku siap sap sap soi pas balik keje sebab na karaoke. Sekali kena tengok bola dulu daa. Sebab izad da beli tiket. Walaupun Safiq tade, aku gigih jugakla duduk kat kerusi stadium tu sampai abis. Yang penting malam tu kami dapat karaoke sampai almost 4 pagi. Asal verse penyanyi wanita je, aku take line. Sebab aku sorang je pompuan. Haha. Puas hati.


My current dilema :(


0 comments: