CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 9, 2011

Eiduladha 2011







Tragik bukan.Terus terang sepanjang 23 tahun hidup. Inilah first time aku tengok korban ni. And this is my first year took part 1/7 in the korban, hope will consistently contribute every year. Insyallah.Disebabkan aku ada bahagian beli lembu untuk korban ni,maka sunat la untuk aku tengok lembu tersebut dikorbankan. Kalau ta, aku pon ta ingin na tengok. Sadis. Time na slaughter tu, sebelum sembelih dia sebut nama aku & beberapa nama org lain yg share bahagian. Sumpah sebak. Kepuasan dia lebih tinggi dari beli beg LV. ceit macamlah penah beli beg lv Contributing something for community generally and Muslim siblings literally is something that money cannot buy :') Jadi sesiapa yang berkemampuan tu kumpulla duit dari sekarang, tahun depan bole join korban. Kalau seekor 2.5k rasa ta mampu at least share dgn org lain dpt contribute 1 dari 7 bahagian tu pon da ok. Kalau ada duit lebih, invest la lebih. Investment ni bukan kat bank ja na kejar, tabung akhirat pon kena invest juga :)


Sebelum muntah tengok blog berdarah ni, sila jamu mata dengan juadah pagi raya aidiladha yang mak kita masak. Nom Nom. Sedap.

0 comments: