CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 13, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri













CURRENT MOOD : BLESSED

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir batin. Saya tau ramai orang yang tak suka saya. Saya mulut jahat, suka cakap lepas, suka kondem depan. Mintak maaf itulah saya. Saya tak suka jadi hipokrit. Kalau saya tak suka, saya cakap tak suka. Kalau saya suka, saya cakap suka. Mungkin ramai orang tak bole terima cara saya. Frankly speaking my dear, I dont give a damn. Im not here to please you, what matters is that I know myself & I know how I look like inside. Bapak saya cakap dalam hidup ni kita tak boleh puaskan semua orang, kita tak perlu bodek semua orang untuk suka kita, yg penting IKHLAS. Kerana disebalik setiap keikhlasan itu akan timbul penerimaan. Biarlah orang mengata, yang penting Allah SWT tau sape kita, jadi sentiasalah bermohon kepadaNYA sbb kalau kita selalu lupakan Allah macamane kt expect Allah na ingat kat kita?? Jadi sentiasalah dekat dengannya.... Saya juga manusia biasa, jadi kalau saya pernah terkasar bahasa, tersalah bicara, terlanjur senda, tersinggung hati, terhutang sana-sini, saya mintak maaf, ape yang buruk tu semua mmg datang dari diri saya sendiri. Last but not least, I can be a good fren & a bad enemy.
I am nice only if u are nice to me!!!

0 comments: