CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 9, 2010

Hari Raya Pertama


Saya tana wish pape lg, sbb saya blum pake real baju raya pada hari raya pertama. Tunggu saya pakai, & amek gmbr potret baru kita wish proper2 eyh kawan2... Hari raya kali ni adalah demam, jadi mood sangat kurang baik. Pegi 10 ruma, mkn macam2, perut kenyang tapi TASTELESS. Batuk mmg sangat kritikal, tapi masih ligat minum bermacam air gas sejuk, yg berbagai warna. Lepas raya di KL, terus beraya di Melaka, dan pulang ke kampung halaman di Muar. Muar adalah sgt havoc ye kawan2... Pesta lawan mercun antara jiran masih giat dijalankan... tapi again, demam membataskan pergerakan dan menyebabkan saya tido awal. Next destination adalah berkumpul dengan saudara mara di Segamat & JB here i come!!!! Apasal kau seronok sgt nih, agenda utama tentulah kumpul duit raya. HAHA. Uncle, Aunty, kakak sedara& abang sedara sume syg saya, dorg suka bagi duit raya byk2... Sungguh terharu.. Last year merupakan sejarah paling besar dlm hidup, apabila duit raya yg dikumpul mencecah lebih 800 hengget... Tahun ni na bajet dpt 1k boley ta??? Memang gedik hokey!!Mengikut ilmu hisab inilah tahun last saya kumpul duit raya sbb nxt year da masuk alam pekerjaan. Hamek kau, nxt year, kau pulak yg kne bg duit raya kat orang, DANG!!!

Nota kaki : Event open house dah dihebahkan di fb. Jemputan menerusi telepon, soon pas i dabis beraya. Harap sume yang dijemput bole dtg. Tapi kalau ta sudi dtg tapela, i tak paksa. Yang penting BFF sume i dah wajibkan, paksa rela you, siap letak pisau kat leher.. Oke exaggerate sabya... Waa, agak neves!! nila first time kt buat open house yg melibatkan byk vvip & protokol. Selama ni kt organized from A-Z sendiri, but this year staff ayah yg tlg organised so kt tinggal observe jelakan... InsyALLAH semua akan berjalan dgn lancar..

0 comments: