CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 4, 2010

Hilton














Yes, aku tau ini baju yang aku pakai 2 hari lepas. Perhatian, aku memang macam budak kecik yang kalau dah suka 1 baju tu, lepas basuh, asal kering je, trus nak pakai balik. Cycle process yang sama sampai lusuh. Tapi memandangkan event hari ini agak formal, terpaksalah pakai kain. Aku kalau makan kat hotel, hidanglah beratus jenis pon mesti ta penah kenyang. Ta pasti kenapa. Event arini adalah berbuka puasa sambil bersosial. Terima kasih kepada Aunty Datuk yang jemput & belanja kami arini.. Sebagai seorang yg ta pandai bersosial, bila satu meja dengan datuk,tan sri segala, dan kau perlu bersosial dengan anak2 mereka yg kau ta penah jumpa... Sumpah janggal!!! Tapi naseb baik dorang sume oke... Sume humble :) Aku harap lepas ni tadela sesi sosial cenggini lagi, tapi tadi mak kata, raya pertama nanti pon dah byk jemputan.. kita kne g Istana, rumah PM, rumah sipolan itu, rumah sipolan ini...Okeyh sumpah aku nak lari raya kat Australia!!!! Aku tak biasa la dgn lifestyle cenggini... da la ta bole pakai selipar kuning, and paling sadis ble ko tgh borak ngan dorang tibe2 hp mahal ko yg ader torchlight tuh berbunyi, sumpah ko sanggup buat2 ta dgr, dari nak keluarkan die utk tontonan ramai :(

Nota Kaki : Aku takut nak amek gmbr org lain sbb sume high-profile so aku letak pix aku jela :) Neways tadi aku cuma mkn chicken wing, sushi, mozarella risotto, salmon, chicken ginger, & eskem.

0 comments: