CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 31, 2013

Dear Diary,

Blogging mode ON

Dear Digital Diary,

Ada banyak bende yang terjadi lately. Semuanya menusuk hati. Rasa macam kena tikam 18 kali dekat dada kiri. Tapi tak mati-mati. Pernah sampai satu tahap nak bernafas pon rasa tak terdaya. Lalu bawa kereta sorang-sorang menuju ke bukit tinggi. Sangat tabole fikir.

Dengan lambakan keje di ofis. Dengan event setiap bulan. Sales Repsol target 70k sebulan na kena jaga. Import motor yang sangat memeningkan kepala. Lelah. Kadang tu rasa penat sangat sampai menangis dalam toilet. Jadual Event penuh sampai bulan 12. Na cuti pon tatau celah mana.

Sabya Sense (SS) pula sedang bertatih. Patut diberi perhatian lebih. Tapi kadang2 aku ta sempat na jenguk bisnes sendiri which is very bad. Namun segala order customer masih dilayan dengan baik. Tambah penat kalau yang minta COD. Tapi aku gagahkan juga la sebab na jaga hati customer. Alhamdulillah kalau tak dapat banyak, yang sikit ni pun kita tetap bersyukur. 1001 kisah disebalik SS ni kalau na cerita mungkin boleh menitik air mata. Tapela kita simpan untuk santapan cucu-cucu di kemudian hari.

Sambungan dari perenggan pertama, soal peribadi atau soal jodoh memang aku selalu kurang bernasib baik. Macam orang kata you give some you lose some. I may have everything in the world, tapi soal cinta aku memang selalu fail kuasa 5. Aku pon tana salahkan sesiapa. Lebih baik betulkan diri sendiri. Aku pon da tak sudi na fikir. Benda yang mengguris hati buat apa na fikir lama-lama kan? In another hand, Ada orang suka aku. Aku tak suka dia, aku minta maaf. Ada juga orang yang aku suka, tapi dia tak suka aku. Jadi cuma mengadu dengan Allah. Allah kan pemegang hati? Dia yang bagi rasa suka jadi mintalah dengan DIA.


Nota Kaki: Geli pula cite pasal suka suka ni. 

0 comments: