CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 21, 2012

Saya Yang Remaja



Bismillah. Bismillah. Bismillah. Aku selalu ada rasa na update blog tapi tak dan. Sekarang ni sibuk yang amat. Dari satu event ke event yang lain, race lagi, showroom lagi. Aku keje dari isnin sampai sabtu. 9pagi-6ptg. Kadang2 sampai tengah malam. Ahad je yang cuti. Kalau boleh Ahad aku nak tido sepanjang hari je kat rumah.

Aku baru je pasang Unifi kat rumah bayar 200 sebulan. The only utility bills that I pay. Tapi aku ta guna pon. Hypp TV  lagi aku ta penah tengok. Rugi je. Cuma aku sempat la layan beberapa youtube yang super power laju tanpa buffer.

Life cycle aku boring. Aku pegikeje balik keje. Makan. Tido. Bangun pagi. Pegi keje.Balik keje. Makan. Tdo. Esok bangun pagi lagi. Begitulah seterusnya…. Hari tu adela cerita sedih sikit. Aku hampir dilempang Syuk sebab dia panggil 50x aku ta dengar. Dah tu pc aku on FB. Tapi Syuk ta jadi na lempang sebab dia tengok mata aku berkolam. Boley taaaa aku terkedu setengah jam ta bergerak tengok gambar beliau. Dah setahun lebih ta jumpa, tetibe aku ternampak muka dia keluar kat newsfeed aku because my fren was tagged in the same picture. Sedih….

Semalam ada orang ajak aku keluar lagi…. Minggu lepas ada orang ajak aku kawen…  Aku tolak dengan selamba buaya… Entah… Aku tak maki pon dah cukup baik kot. Aku dah tade perasaan dah. Hati aku dah tade. Aku hidup dikelilingi oleh lelaki. Kawan rapat aku 90% lelaki. Tempat keje aku semua lelaki. Setiap hari aku dengar lelaki cerita mengata pasal bini. Client aku yang kayaraya  datang showroom mostly  harini peluk awek X esok kepit dengan Y pula. Isteri simpan je kat ruma. Even kawan lelaki aku sendiri, lagi kerap ajak aku keluar lepak dari dating dengan gf sendiri. Bohong sunat gf depan aku memang berbakul dah dengar. Facts. Itupon orang masih berani na tanya kenapa aku tana kawen. Aku nak kawen.  But I need that one special person to prove me that men are not all the same!


Situasi A: Pegi Shopping dengan Puan Atika pada hari Ahad lepas.... 

Rembatan Puan Atika

Rembatan Cik Sabya.


Konklusi Situasi A: See tengok baju pon dah tau ini jenis pompuan tak sedia nak jadi bini orang lagi.. Ehh Bajet remaja sungguh. Hew


Nota Kaki: When people always hurt me, i think of them like a sandpaper. I may be scratched, but i end up polished & they end up useless. Alhamdulillah.

1 comments:

Anonymous said...

Sab....