CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 23, 2012

SeeFood


Angan angan mak andeh isteri kepada mat jenin je na practise buat write-up every nite konon. Baru hari kedua da kecundang. Thank God Its Friday! Kirim salam. Aku keje sabtu. Came to thinkof it, bagus juga keje sabtu ni. Kalau cuti mulala na pegi makan sedap la.Tgk wayang la. Pegi retail therapy la. Duduk ofis diam diam kan saving. Alar kalau cuti pon bukan ada orang na bawak kau keluar tgk wayang. Sila sedar diri Sabya, kbye.

Tapi aku ingat gaji bulan ni na pg beli kain ela 3 ke 4 helai na buat kurung. Tahun ni je tah berapa acara pertunangan & wedding tgh beratur.Tiba tiba baru sedar diri, aku ni da tua sangat ke? ramai sangat kawan kawan pakat na tukar status tahun ni. Orang lain da sibuk pikir kawen na pakai tema kaler ape, Aku disini tetap relaks, boyf pon tade.

Anyways aku rasa jadi single ni lagi happy. Aku bole keluar dengan siapa pon yg aku suka. Dalam dan luar negara. haha.Tade sape na marah. I believe that we need option. We need choices. When you are single just go mingle. You will have to go thru all the frogs in order to meet the prince. Janganla da jumpa satu lelaki terus na ajak kawen. They are plenty of fish out there. Go explore. Orang melayu memang suka makan ikan kembong, tapi kalau ta penah cuba Salmon canne na tau sedap ke ta kan?

Nota Kaki: I love cod fish the most. I hope one day i will catch him :)

0 comments: