CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 11, 2012

Genting Bike Fest 2012













Last week bos hantar aku pegi Genting, 2 hari for this Genting Bike Fest 2012. TWG mmg ade bkk booth tapi main intention bukan sales but bos na suh aku observe superbike field ni cemana, and most importantly bos suruh aku make friends & networking la supaya bila kita buat event nanti aku ta kekok sgt. Frankly speaking memang kejutan budaya dibuatnya. Bayangkan canne orang lemah lembut sopan santun  cam aku ni kena mingle ngan bikers. Kalo beginners tu ok lagi bole bwk borak, tapi yg tahap otai, tengkorak di lengan, kasut besi dan jaket gambar setan di dada, aku tengok pon seram. Tu sebab aku ta join pool party kul 12mlm dengan paperdoll, baik aku balik hotel, tido. Maksiat maksiat. he he. Tapi so far okla, sebab yang main superbike ni sume orang pegi sekolah, orang kaya-kaya. So walaupun aku sorang je pompuan cantik+sopan  kat situ dorang tadela kacau macam mat rempit ta pegi sekolah suka suwetsiut kaco bila tgk perempuan lalu.

Nota Kaki: First time aku tido hotel sorangsorang. More working travel soon. Lepas event, apalagi naik puncak Genting, main sepam dua. hew hew. Best!!

0 comments: