CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 5, 2011

Masak-masak


Paprik Ayam


Bendi goreng lada


Ekor siakap masak kicap


telur dadar idaman ramai



Lama gila aku ta masuk dapur sejak bekerjaya ni. Setelah berjaya masak semua lauk di atas dengan jayanya untuk dinner sekali aku failed satu bende. Nasi terextra lembik. Haizzz tula nampak sangat da lama ta masak nasi. kbye.

Nota Kaki: Aku da 2x tgk Ombak Rindu. First day tgk ngan kawan. Aku ta puas hati sebab kiri kanan depan blkg soksek. Tapi aku ta rasa ape2 pon. Then next day aku bawak mak aku pulak pg tgk, saje na test skali lagi. Lagi kuat sedu sedan srutt srutt aku dengar, even lelaki pon ade yg berjurai. Still aku ta rasa ape2. Serius wey aku rasa aku ade masalah jiwa. Oke Bai.

1 comments:

Anonymous said...

Sedapnya!!