CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 6, 2011

Hari Asyura

Semalam adalah Hari Asyura, 10 Muharram sunat berpuasa banyak fadhilatnya. Tapi aku ta bole puasa. Semalam juga hari yang aku ta kan lupakan dalam hidup. Aku selalu rasa aku ni gagah perkasa. Aku jarang sakit. Aku ta perlu lelaki dalam hidup. Aku bole buat sendiri apa saje yg aku na tanpa bantuan sesiapa. Itulah kekhilafan aku. Semalam aku jatuh tengah orang ramai. Dalam masa ta sampai 2 minit, tiba2 aku rasa sangat sejuk, badan aku menitik-nitik peluh, mata aku tiba2 makin kabur sampai ta nampak apa2 terus aku jatuh. Aku macam separuh sedar, ade org angkat aku pg sofa, aku dgr suara2.. tp mata aku kabur je... Aku tana pegi klinik lagi.. Aku cakap aku na duduk kejap, time tu rasa sakit dada n kepala rasa berat yg amat la.. Dah oke skit aku pegi toilet.. Balik dr toilet, mata aku tibe2 kabur lagi, hampir jatuh kali kedua.... Aku cuma duduk bertenang atas sofa minum 100plus... 2 jam jugakla... Time tu betul aku rasa sangat helpless... Aku rasa cam na nangis sbb aku ta nampak apa2... semua jadi kabur... 2jam dada aku sakit.. berpeluh2 sampai basah baju padahal aku menggigil sejuk dalam air-cond... Dah rasa oke sikit aku drive balik... Until today aku ta sempat g clinic lagi... Aku takut na g klinik sebenarnya... Esok ptg flight pegi Langkawi, first time aku fly sorg. Harap ta pengsan dalam flight. Nanti jenuh pula abg pilot na dukung. Hehe. Oke Bai :)


Nota kaki: You never knew how strong you are until being strong is the only choice that you have...

2 comments:

fatin adawiah said...

whopp!! sbiha x mkn ke ??mybe sbb tue..if nbot..better g check/..nshat bkal nurse^^

sabya said...

before pengsan tu kita baru je makan... tataula knape... tgh jln2, tibe2 je rasa sejuk, menitik peluk, mata jadi kabur terus jatuh... nila fes time rasa camni...