CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 23, 2012

Braces lagi....




Tabiat buruk yang ta bole na buang. Dari baju kelawar, hello kitty, popeye, telekung, songkok adik, baju kecik,baju besar, semua version aku ada dalam koleksi. Yang tak pakai baju je tade dalam senarai. Haipp. Braces pon da berpuluh2 kaler kronologi gambar dia aku amek. Kalah diari perkembangan baby ibu mengandung tau.

Hari ni braces bertukar kaler ke vege friendly. GO GREEN!. Tau jela spital gomen, jgn arap la dia na kasi kau pilih kaler ikut suka. Ini ikut suka dentist tu la na letak hijau kat mulut aku. Aku suspect sbb aku pakai tudung hijau tadi. Kalau ikut suka na juga aku request misi tu buat selang seli ikut tema Vanilla Coklat. Erk, talking bout VC, macam ta caya percaya Aiman Hakim da popular. Aku personally da lama da kenal dia. Kami satu skola. 8 years back punya history.He He He. Orang Subang memang hensem2 dan cantik2..Anyways the best part is, kaler vege friendly braces yg terbaru ni coincidentally sama kaler yang cik gg besi kuasa dua tengah pakai.Ehem tiber.

Aku sebenarnya ada banyak ceritaaaa sgt na muntah kat my Dearest Diary. Tapi tade masa na type bertangguh sampai ke sudah last last aku sendiri lupa na cerita apa. See tadi aku sebenarnya bukak laptop na cite pasal TWG tapi post pasal braces yang keluar. Sebenarnya, aku in a middle of career movement.  But this time im deadly serious to stay permanent sebab alhamdulillah aku da dapat offer position Event Management Executive yang aku nak. Dekat company Sports Event yang aku nak. Dekat dengan lokasi 5 minit dari rumah yang aku nak. Aku tana cita banyak sbb aku belum resign in Banking line. Later nxt mnth aku da start keje sana i will take lotsa photos and you will see how pleasure i am to join such a cool team!


Nota Kaki: Aku sakit hati dengan seorang kazen. Tapi tohmahan dia tu buat aku rasa na lebih berjaya. And yes my status deserved straight to her face. The war is begin.Thank you very nice. 

1 comments:

Adit said...

comel. comel. comel. :)