CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 1, 2011

Eyuzu Japanese Cuisine @ Eastin Hotel


















Well, aku baru terbaca satu blog post mahluk Allah yang menyampah and menganjing personal blog. Dia refer kepada blog yang asyik cite pasal diri sendiri, asal makan apa sume na tunjuk, balik-balik tayang muka sendiri, perasan cantik sangat?? Walaupun dia tulis secara general, aku sentap sikit arr baca, tapi sikit pon wa ta terasa. SEBAB, first and foremost aku TAK PERNAH serve for nuffnang or any other third parties advert. So jelas terang nyata, motif aku blogging bukan untuk jual muka. Secondly Sabyastory adalah diari aku, yang dibaca oleh rakan terdekat SAHAJA. Aku ta pernah link or jaja blog aku dimana-mana waima fb sekalipon. So kalau kau orang luar na judge hidup aku, HELLO sila sedar yang kau adalah stalkers yang ta dijemput?? Thirdly aku dah blogging sejak 7 tahun lepas, dari zaman blogger cerita pasal pembinaan putrajaya bukan macam certain pompuan kampung yang baru setahun jagung buat blog itupun tiru orang pastu upload gambar hodoh dia kat blog dengan bedak tepek Miyami 5 inci kat muka, posing kampung depan cermin, dengan hp cap ayam bajet na femes macam Hanis Zalikha? Menyedihkan.

5 comments:

nani miyuki said...

wowowo........tajuk best sekali aku baca entry pasal pempuan hodohs daaa...hua2...;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku baca tajuk, tengok gambar bikin nafsu makan tiba2 membuak, tiba2 ayat2 di bawahnya adalah pasal orang yang kerek dalam blogging.

Well, macam kamu tulis di blog aku, we can't please everyone dan aku setuju. Berapa ramai benci cara aku blogging, tapi aku masih dengan cara aku sendiri.

:)

nurul said...

ehhh...awak..xbaik la ckp org camtu..dosa. igt Allah..cube mngucap byk2, sbg org islam apa lg wanita yg bertudung mcm awak,xbaik memburuk2 kan org lain smpi cmatu skli. biar la die ngan idup die, xyah amik taw. klu awak kate die stalker, awk pon mst ade bace blog die jgk kan?? lgpon awk sndiri yg kate die ckp secara general n mst org 2 xde mention nama awk pon. so, sabar jela ye. ok,slamat beramal..!

sabya said...

nani: out of topic kan. hehe

zara: yeah.. i dont live to please averybody :)

nurul: assalamualaikum. Saya ta kenal awak. Bercakap pasal "DIA" awk tujukan kpd siapa eyh?? entry saya adalh general, saya pon ta sebut nama. Perlu ke ada org na terasa?? Anyways blog yg saya baca tu pon link dr fb,saya pon ta kenal blogger tu. Saya cuma na jelaskan hak personal blogger compared to mainstream blogger. Siapa pon awak, saya rasa awk da salah konsep ni. Lenkali sila bagi salam dulu sebelum na mengajar orang. Sekian.

nurul said...

Assalamualaikum. maaf klu sy ni x bg salam awal2 n TERbace blog awak. sy ni hamba ALLAH yg hina n byk silap. mtk maaf byk2. tp sy just bg pndapat sy wlupun sy ni clap konsep. bkn niat sy utk ajar org ke apa. tp sy rasa xperlu awak nak marah sy smpi cam tu skli..Wallahu'alam bissawab..
wassalamualaikum..