CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 6, 2011

Azrim Theguns

  • Sabya Ismail
    • hurm ade org suh u add i ke... i rs suspicious
  • Azrim Theguns
    • suh add u??xla i jmpa u dl one of my fren list rasa berkenan nk kenal tu yg add..u rasa i malware ke??sori la if u xsuka just nk berkawan sahaja
  • Sabya Ismail
    • i rs kt tade common friends...dr mane u jumpe page i? sory la i just notice yg one of ur fren tu, org yg i ta suke. Dah byk kali da die suh org add i sbb na stalk i. I da mual, meluat, menyampah ngan perangai dia. I ta tuduh, but i hope u ta sekongkol la ngan minah gila tu. Sekian.
  • Azrim Theguns
    • ehh sapa??ntah i nmpak dlm fren ke or people u may know kat sblh tepi tuh..xpe la u kalau rasa u xsuka u leh dlete i..pe2 thanks b my fren k...
  • Azrim Theguns
    Yesterday
    Azrim Theguns
    • aik da removed?pe2 pn thanks ekk...just nk bgtau kalau rasa org kg cam saya ni xlayak kwn dgn awk..atuk dan nenek awk ataupun moyang awk ataupun cousin awk msti asal dr kg...berpk la guna akal berpandukan panduan Allah bg jgn harap jer bertudung pastu nk kutuk org kg..ko cuba tnya ayah or mak ko diaorg pnh ada kg??baru tuhan bagi nikmat sikit ko da ex..ni i baca dari blog u sbb td u approved i..so jaga bahasa org pn xmrh sgt..sekian terima kasih..as salam
  • To whom it may concern,

    1) Kau add aku. Maki hamun aku. Pastu block aku. Ini kali yang entah ke berapa aku mengalami situasi begini dari orang yang berbeza tapi DALANG yang sama. Namun aku masih disini, tidak berganjak kemana. Tidak pernah block sesiapa. Hanya tersenyum melihat gelagat manusia. Kalau kita tidak salah mengapa perlu takut? Sila hantar kakak, adik, abang, sepupu sepapat kau untuk maki hamun aku lagi. Aku langsung tidak takut. Yang takut itu kamu.

    2) Mak ayah aku berasal dari kampung. Mak aku pernah menoreh getah dan bapak aku pernah menjual nasi lemak pada zaman kecil mereka. Nenek yang bagi aku makan juga berasal dari kampung. Aku cukup sedar dari mana aku datang. Aku ta pernah berniat menghina kampung. Aku ta penah kutuk orang kampung. Aku ta faham kenapa kau na timbulkan isu ini? Mengapa begitu beremosi? Kau emosi dengan perkataan metaphor aku pompuan kampung yang hodoh tu ke? Aku ta pernah sebut nama. Aku rasa tade sesiapa perlu terasa kalau perkataan tu ta mendefinisikan diri mereka.

    3) "Berfikir guna akal berpandukan panduan Allah bg, jangan harap jer bertudung". Sumpah aku da bosan dengar ayat cliche ni dari kuncu2 kau yang sebelumnya. Aku dilahirkan dalam keluarga yang bukan islam pada IC. Ta perlu na bangkitkan isu bertudung, lebih baik kau tanya solat 5 waktu aku cukup ke ta. Aku rasa yang fardhu itu jauh lebih penting. Aku paling menyampah orang hipokrit cakap pasal agama. Sejahat-jahat mulut aku, aku masih bersih. Aku ta terdesak rampas boyf orang dengan badan aku la. Menyedihkan bila ada sesetengah pompuan masih ta sedar yang lelaki kejar dia hanya kerana dia boleh bagi bende yang pompuan lain ta boleh bagi. Maruah. Tolong sedar.

    4) Siapa pon kau, sila masuk kursus menipu. Aku malas na highlite line kantoi kau. Tapi yang paling jelas aku ta pernah link blog di fb. Bagaimana kau bole masuk blog aku? Mesti ade orang bagitau kan :) Lagi satu, aku ni memang otak lawyer. Jadi sila fikir 500x sebelum kau rasa aku bodoh dan senang digula-gulakan.

    5) Last but not least, tolong pesan dekat orang yang suruh kau maki hamun aku. Aku da lama maafkan dia. Aku ta akan membalas. Aku percaya Tuhan itu Maha Adil. Hari ini kau sakitkan orang, esok orang sakitkan kau pulak. Hari ni kau rampas hak orang, esok orang rampas hak kau pulak. Karma. Dunia ini bulat. Kita ta akan sentiasa ada di atas. Maaflah kalau dia terasa selama ni. Aku rasa dia ta perlu terasa kalau dia ta buat. Aku ta akan berhenti menulis. Ini kecintaan aku. Kalau dia ta dapat menerima hakikat, mungkin dia yang patut berhenti membaca. Senang bukan.

    Nota Kaki : I dont care if people does not like me. The point is do i like them?

    0 comments: