CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 1, 2009

aku lebih tahu

This is the last week of tutorial. Wrapping up for some of the subject has been done. Next week obviously a test week ,followed by study week on the week after and then comes final xm. Overlaping assignment has been decreasing from day to day, somehow our big proposal dat are supposed to be presented in front of dean is still in-progress so butterflies in the air...


Dengan rendah diri, saya mengaku sedang mengenali seseorang. Kalau anda mengenali sabya, saya seorang yang tidak suka berkongsi hal peribadi, namun segala desakan dan kesan kiri kanan yang berlaku, saya mengaku. Lebih menyedihkan saya bila orang sekeliling, menyangkakan saya bercinta dengan seseorang itu sedangkan saya sebenarnya memilih si dia yang lain. Menjaga hati semua orang, saya menayangkan gambar si dia, akibat kekeliruan yang berlaku yang mana mengguris hati beberapa pihak. Dari lubuk hati yang kecil, saya mohon maaf kepada individu2 berkenaan.

*sabya is happy because her 3 years of waiting paid off


2 comments:

Anonymous said...

syg jgn sedey2 k...i always love u n i always with u...i promise....niazha abas....

Anonymous said...

kuatkan hati...biar ape org nk ckp...susah sng kt bersame k...i mntk maaf klu i slalu abaikan u..i cube perbaiki diri i k syg...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaahhhh...