CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 17, 2009

kelip-kelip aidilfitri








Tibe-tibe je aku jadi on-call designer untuk fakulti. Another event raya, panggil aku sebagai designer. Sangat penat sbb buat tgh2 mlm buta, abis kul 2pagi. Keesokan paginya, ader final test mandarin oke! Prof pun asyik memuji, melihatkan muka ketat aku yang stress gila mlm tu. Kira keje paksa rela lah ni.
Quote of day : i dont have sabya's hand, whatever you say designer

Model of the day, adelah my rumate, kysha. Cuba bygkn camne org yg plg pandai dlm klas duk sebilik ngan org yg plg malas dlm klas? Die blaja aku tdo, die tdo aku makin tdo nyenyak! camtulah ktorg.. haha tp best gak berumate kan die. Hari2 die dpt mknn free dari admirer, aku pon tumpang 2 kaki lah!

0 comments: