CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 30, 2008

you are nobody until you are talked about. i'd rather be nobody!

hari ni merdeka night. tapi saya malas nk cerita sebab saya tidak menyambutnya. well i supposed to celebrate it in uitm but i purposely refused not to go at the very peak of time. macam2 benda berlaku minggu ni. saya terserempak ngn caca, saya beli hp baru SE S500, saya jumpa anuar zain, saya jadi saksi skandal meloyakan antara #@^* dan pakcik teksi uitm, saya baru tau ank TNC pon amik event & selama ni die merahsiakan identitinya, saya dapat highest utk event :), dan bermacam lagi. Tapi dalam pada masa yg sama byk perkara pelik yg berlaku. Antaranya. jurulatih kesatria tiba2 kenal saya, presiden MPP Fac tbe2 tau name saya, semua senior pandg saya mcmla saya pakai terompah kat kepala, komander pompuan mula attack saya mcmla saya rampas laki mereka, saya sangat bingung!! WHY ON EARTH SUDDENLY THE BLOODY DAMN SPOTLIGHT IS FOCUSING ON ME! somehow saya suda dapat detect puncanya.


kepada Si Dia, saya tau situasi ini sangat rumit, kalau awak rasa susah, betapa lagi ia menyusahkan saya! menghendap dari jauh bukanlah jalannya, melarikan diri bukan penyelesaiannya, semua orang sedang mengata, saya minta tolong habiskan apa yg awak mula, sebab saya junior awk senior

0 comments: